مصاحبه آرشیو خبر ها
بارسلونا در فینال مانند یک مارماهی لغزنده بود

بارسلونا در فینال مانند یک مارماهی لغزنده بود

یوونتوس در فینال رقابت های لیگ قهرمانان با نتیجه 3-1 مغلوب شاگردان لوئیز انریکه شد. اما گل دوم بارسلونا در شرایطی رقم خورد که یوونتوس نبض بازی را در اختیار داشت و گل سوم نیز روی ضد حمله و آخرین ضربه بازی به ثمر رسید. به همین خاطر می توان گفت که نتیجه به دست آمده بیانگر شرایط بازی به طور دقیق نبود.

"بعد از گل تساوی آنها دچار شوک شدند و شرایط ما رفته رفته بهتر می شد. من حس می کردم که روند بازی به گونه ای بود که ما شانس گلزنی و کسب پیروزی در آن دقایق را داشتیم."

"متاسفانه بارسلونا به گل رسید ، چون سه یار تهاجمی آن ها مانند مارماهی لغزنده بودند. کنترل کردن آنها به نظر غیر ممکن به نظر می آید."

"این ورژن از بارسلونا نسبت به گذشته مالکیت کمتری از توپ را در اختیار دارد ، اما ورای همه چیز ، از نظر روانی بسیار آماده است. آنها تو را تحت فشار می گذارند و تو باید منتظر بمانی و مراقب باشی که ضربه نخوری. ما این عملکرد را تا یک حدی از خود بروز دادیم."

"به نظرم ما به یک فینال دیگر احتیاج داشتیم تا به اعتماد به نفس لازم برای شکست بارسلونا برسیم. ما یک ماه زودتر قهرمان لیگ شده بودیم و در طی آن ماه همواره با سوال در مورد سه مهاجم بارسا مواجه می شدیم. این سوالات به هر حال روی ذهن ما تاثیر می گذاشت ، به گونه ای که خط حمله بارسلونا را غیر قابل کنترل متصور می شدیم."

بزرگترین حسرت پس از پایان بازی در آن بود که ما به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشتیم ، چون باید به مصاف بارسلونا می رفتیم ، قوی ترین تیم دنیا."

"همه انتظار داشتند که ما 3-0 شکست بخوریم ، اما شکست به این شکل ، سخت تر قابل هضم است..."


" انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: